Nastavitve piškotkov
Športna prehrana in prehranska dopolnila
KATERE BELJAKOVINE ZA LJUDI Z PREVELIKO TELESNO TEŽO ? KATERE BELJAKOVINE ZA LJUDI Z PREVELIKO TELESNO TEŽO ?

KATERE BELJAKOVINE ZA LJUDI Z PREVELIKO TELESNO TEŽO ? V svetu fitnesa in bodybuildinga so sirotkine beljakovine že vrsto let označene kot najboljša izbira oz. t.i. "holy grail". Izjemna biološka vrednost, najvišji odstotek ključne aminokisline Leucin, hitra prebava in absorbcija in še bi lahko naštevali ... Pa so optimalne za vse ljudi ? Nova študija kaže, da žal ne. V tej študiji so primerjali različne kombinacije jajčnih ter sirotkinih beljakovin ter kazeina. Aktivnost GLUT-4 ( ti transportirajo glukozo v mišice ) ..

 VEČJI VNOS OMEGA 3 IN MANJŠI VNOS OMEGA 6 ZMANJŠUJE GLAVOBOL VEČJI VNOS OMEGA 3 IN MANJŠI VNOS OMEGA 6 ZMANJŠUJE GLAVOBOL

Stres v službi, šoli, privatnem življenju itd. - vse to vpliva na vedno večjo pojavo glavobola. Delni razlog tega pa je, kot ta študija kaže tudi neustrezna prehrana. Višji vnos Omega 6 prevsem i predelane in hitre prehrane poveča pojavo vnetnih stanj v telesu. Vnos Omega 3, ki ta vnetna stanja zmanjšujejo, pa konstantno pada. V 12 tednov trajajoči študiji, opravljeni na ameriškem nacionalnem inštitutu za zdravje, so opazovali 56 pacientov, ki so imeli več kot 15 dni v mesecu glavobole. Ugotovili so, da hkratno povečanje d..

NIHANJE KOLIČINE EAA V WHEY PROTEINU IN POSLEDICE ZA MIŠIČNO RAST NIHANJE KOLIČINE EAA V WHEY PROTEINU IN POSLEDICE ZA MIŠIČNO RAST

Whey oziroma sirotka je že dolgo zlat standard kar se tiče uporabnosti za rast mišic, predvsem zaradi količine esencialnih aminokislin ( EAA ) ki jih vsebuje. Žal pa najnovejša študija kaže, da pa whey kot surovina ni enak po vsem svetu in so nihanja kar občutna, predvsem v količini EAA. Delež EAA v proteinskem izdelku pa je ravno tista najbolj odločilna komponenta, ki vpliva na njegovo učinkovitost kar se tiče sinteze novih mišičnih beljakovin ( rasti mišic ) predvsem zaradi razlike v izkoristljivosti teh EAA. Pri P..

LEUCIN, CREATIN IN HMB ZA NIŽJI NIVO MIOSTATINA IN HITREJŠO RAST MIŠIC LEUCIN, CREATIN IN HMB ZA NIŽJI NIVO MIOSTATINA IN HITREJŠO RAST MIŠIC

Že nekaj časa je znano, da hormon Miostatin ovira rast mišic. Telo se na tak način »ščiti« pred prevelikimi količinami mišic kar je z stališča evolucije izjemnega pomena, saj v časih, ko smo ljudje še morali lovit hrano ipd. je preveč mišic trošilo preveč energije in taki osebki niso preživeli obdobja lakote. Za bodybuilding in fitness populacijo pa je Miostatin pa je to ravno najmanj zaželjen dejavnik. Veliko raziskav je bilo že na to temo vendar so vsi farmacevtski zaviralci Miostatina preveč nevarni na človeško..

Primerjava proteinov Primerjava proteinov

  ..

DVA KORISTNA NASVETA ZA BOLJŠE VZDRŽEVANJE MIŠIČNE MASE NA DIETI DVA KORISTNA NASVETA ZA BOLJŠE VZDRŽEVANJE MIŠIČNE MASE NA DIETI

Vsi, ki se ukvarjajo z bodybuildingom in fitnesom vedo, da nižje kot gremo z odstotkom telesne maščobe ( in posledično vnosom hranil ) večja verjetnost je, da bo telo začelo porabljat težko pridobljeno mišično maso za energijo. Temu dejavniku se na žalost ponavadi ne gre izognit, lahko pa ta efekt z pravilno izbiro dodatkov minimiziramo. Kor prvo je potrebno omeniti beljakovine. Ve se, da količina in kakovost beljkovin močno vplivata na vzdrževanje mišične mase in količino izgubljene maščobe. Še posebej pomembno je ..

ZAKAJ JE VIŠJI VNOS BELJAKOVIN SMISELN IN POTREBEN !? ZAKAJ JE VIŠJI VNOS BELJAKOVIN SMISELN IN POTREBEN !?

Svetovna populacija se vedno bolj debeli. Temu dejstvu ni možno oporekati. Čemu lahko pripišemo največji vpliv na to ? Manjši fizični aktivnosti ? Vsekakor. Napačni oziroma neustrezni prehrani ? Absolutno. Kako pa prehrana oziroma hranila vplivajo na nas ? Predvsem v zadnji letih je bil močen trend k zmanjševanju vnosa maščob potem ko so bile v preteklosti maščobe označene kot glavni dejavnik za pojav debelosti. Pa se na žalost ni povsem nič spremenilo. Večji vnos predelanih ogljikovih hidratov ob hkratnem manjšem vnos..

RIBJE OLJE ŠČITI PRED NEGATIVNIMI POSLEDICAMI HITRE HRANE RIBJE OLJE ŠČITI PRED NEGATIVNIMI POSLEDICAMI HITRE HRANE

V zadnji desetih letih veliko raziskav kaže na to, da hrana, ki vsebuje veliko predelanih ogljikovih hidratov/sladkorja in pa zasičene maščobe ( največ takih kombinacij najdemo v sladkarijah in hitri hrani ) lahko ovira t.i. NEUROGENEZO - to je proces nastajanja novih živčnih celic. Za omega 3 predvsem EPA in DHA pa se ve, da delujejo stimulativno na določene dele možganov, predvsem centre za kontrolo vnosa hrane, spomina in sposobnosti učenja. Raziskovalci pravijo, da previsok vnos omenjenih hranil negativno vpliva na metaboli..

ALI JE KARDIO TRENINGA KDAJ PREVEČ!? ALI JE KARDIO TRENINGA KDAJ PREVEČ!?

 Ali je kardio treninga kdaj preveč? Vsem je jasno, da je za postavo z nizkim odstotkom telesne maščobe potrebno najti ugodno razmerje med kardio treningom in uravnoteženo prehrano, toda s prepogostimi kardio treningi lahko naredimo več škode kot koristi. S pretiravanjem na tekalnih stezah, kolesih in orbitrekih je mogoče izgubiti težko prigarano mišično maso. V sodobni družbi obstaja ena velika zmota kar se tiče izgube odvečne telesne teže. Večina populacije je mnenja, da se bo s stradanjem telesa in tr..

NE ZANEMARJAJTE POMENA REGENERACIJE!!! NE ZANEMARJAJTE POMENA REGENERACIJE!!!

Po napornih treningih je telesu potrebno zagotoviti tudi ustrezen čas za regeneracijo. Počitek je ključnega pomena, saj se telo opomore od podvrženega stresa. S tem zagotovimo pogoje za optimalen hormonski odziv. Majhna napaka pri samem treningu je lahko razlika med hitro in počasno regeneracijo. Nova študija na tem področju je preučevala rokoborce, ki so zaradi nepravilnih kombinacij treningov in premajhnega časa za regeneracijo izgubili t.i. »eksplozivno« moč. Študija je preučevala hormonski odziv na p..

VITAMIN C ZMANJUŠUJE NIVO KORTIZOLA VITAMIN C ZMANJUŠUJE NIVO KORTIZOLA

VITAMIN-C ZMANJŠUJE KORTIZOL V prvi napitek po treningu dodajte C vitamin, ki pripomore k izločanju kortizola iz telesa in ob tem izboljšuje regeneracijo. Vitamin-C se sicer najbolj uporablja v namene vzdrževanja zdravega imunskega sistema, toda študije so pokazale, da ima ključno vlogo pri zmanjševanju kortizola ter kataboličnega stresa. Študija iz lanskega leta je pokazala, da so posamezniki, ki so šest tednov uživali 800mg vitamina-C dnevno, imeli po visoko intenzivnem teku manjše nivoje kortizola v primerjav..

POMEN MAGNEZIJA IN CINKA POMEN MAGNEZIJA IN CINKA

Pri oblikovanju telesa vsi posvečamo pozornost vnosu beljakovin, maščob, ogljikovih hidratov in skupnemu številu kalorij. Seveda to je zaradi dobrega razloga, saj so za gradnjo telesa pomembna prav ta hranila, vendar pa pri tem pozabljamo na nekatere pomembne mikronutriente. Primer mikronutrientov so vitamini in minerali. Tudi pri sebi sem opazil, da včasih nisem dovolj časa posvečal zadostnemu vnosu teh hranil. Res je, da veliko mineralov in vitaminov dobimo iz redne prehrane, a vseeno temu ne posvečamo dovolj pozornost..

Diskontna prodaja izdelkov

V želji po čim bolj prijazni ponudbi omogočamo DISKONTNO prodajo po principu količinskega nakupa določenih izdelkov. V primeru nakupa dveh istih izdelkov proizvajalca PEAK bomo vsakega kupca nagradili s 10% rabatom. V primeru nakupa treh istih izdelkovproizvajalca PEAK pa bomo vsakega kupca nagradili z 15% rabatom!

TRGOVINA P.E.
ProFitnes - Športni center Pristan
Koroška cesta 33
2000 MARIBOR

Kontaktirajte nas
Tel.:
02 / 250 81 63
E-mail:
velmark@amis.net
Skype kontakt:
marko.veleski
Facebook:
Postanite naš prijatelj
Facebook