Nastavitve piškotkov
Športna prehrana in prehranska dopolnila

Športna prehrana je dandanes vse bolj pomemben dejavnik pri počutju posameznika. V Profitnes-u se bomo potrudili da vas bomo čimbolj seznanili s pojmom  "športna prehrana". V ta namen smo odprli video kanal Profitnes Športna prehrana.
 

KATERE BELJAKOVINE ZA LJUDI Z PREVELIKO TELESNO TEŽO ? KATERE BELJAKOVINE ZA LJUDI Z PREVELIKO TELESNO TEŽO ?

KATERE BELJAKOVINE ZA LJUDI Z PREVELIKO TELESNO TEŽO ? V svetu fitnesa in bodybuildinga so sirotkine beljakovine že vrsto let označene kot najboljša izbira oz. t.i. "holy grail". Izjemna biološka vrednost, najvišji odstotek ključne aminokisline Leucin, hitra prebava in absorbcija in še bi lahko naštevali ... Pa so optimalne za vse ljudi ? Nova študija kaže, da žal ne. V tej študiji so primerjali različne kombinacije jajčnih ter sirotkinih beljakovin ter kazeina. Aktivnost GLUT-4 ( ti transportirajo glukozo v mišice ) ..

POMEN OPTIMALNEGA VNOSA HRANIL PO VADBI POMEN OPTIMALNEGA VNOSA HRANIL PO VADBI

  Obdobje po vadi je ena od glavnih faz, ko gre za rast in regeneracijo in mišic. Takoj po treningu so prehranske potrebe mišic visoke in pravilna dobava hranil in snovi je pogoj za uspeh gradnje mišic. Odgovorno za to je posebno presnovno stanje, ki se pojavi takoj po intenzivni vadbi - anabolično okno! Toda kaj naj sestavlja optimalno prehrano po treningu? Je kreatin v tem trenutku smiseln in kdaj naj sledi shake in kdaj prvi obrok po vadbi? Odgovori o optimizaciji vašega anaboličnega okna po treningu sledijo Katere ..

ALI VISOK VNOS BELJAKOVIN ŠKODI KOSTEM ? ALI VISOK VNOS BELJAKOVIN ŠKODI KOSTEM ?

Visok vnos beljakovin  poveča količino kalcija, ki ga telo izloči skozi urin. Previsok vnos beljakovin s tem povečuje bi lahko povečeval tveganje za nastanek osteoporoze. Pa je temu res tako? Verjetno ne, sodeč po raziskavah korejskih raziskovalcev Beljakovine so sestavljene iz aminokislin, ki so, kot že ime pove, kisline. To še posebej velja za aminokisline v živalskih beljakovinah, ki vsebujejo žveplo. Če kri oksidira z visokimi koncentracijami aminokislin, se kaže v blagi obliki t.i. metabolična acidoza. Telo p..

BCAA BCAA

»evo, nabavu sm si proteine pa kreatin, zdj grem pa loh na maso - ja kaj pa beceajke??!! Beceajke? Kašne beceajke? - Jah, B-C-A-A, a neveš? To je za mišično maso! Aja? Ziher? Pol bom pa še to nabavu«   Nekaj podobnega se dogaja po fitnesih – vsi poznajo in celo uporabljajo BCAA, a skoraj nihče ne ve, kaj dejansko to je, zakaj je koristno in kako se smiselno uporablja.  Prej kot kaj od omenjenega je moč slišati take in drugačne izjemno posplošene interpretacije zakaj uživat BCAA. Tako da bo en..

DVA KORISTNA NASVETA ZA BOLJŠE VZDRŽEVANJE MIŠIČNE MASE NA DIETI DVA KORISTNA NASVETA ZA BOLJŠE VZDRŽEVANJE MIŠIČNE MASE NA DIETI

Vsi, ki se ukvarjajo z bodybuildingom in fitnesom vedo, da nižje kot gremo z odstotkom telesne maščobe ( in posledično vnosom hranil ) večja verjetnost je, da bo telo začelo porabljat težko pridobljeno mišično maso za energijo. Temu dejavniku se na žalost ponavadi ne gre izognit, lahko pa ta efekt z pravilno izbiro dodatkov minimiziramo. Kor prvo je potrebno omeniti beljakovine. Ve se, da količina in kakovost beljkovin močno vplivata na vzdrževanje mišične mase in količino izgubljene maščobe. Še posebej pomembno je ..

IZBOLJŠAJTE TRENING S POMOČJO PREHRANE IN RAZLIČNIH HRANIL IZBOLJŠAJTE TRENING S POMOČJO PREHRANE IN RAZLIČNIH HRANIL

Pomemben dejavnik pri pridobivanju mišične mase je izvedba samega treninga. Mišico je na treningu potrebno stimulirati – s čimer spodbudimo rast novih vlaken. Poudarek pa naj bo tudi na prehrani in vnosu različnih hranil. Zapomnite si, da je naše telo kot avto, ki potrebuje gorivo in gorivo so v rem primeru nutrienti, ki jih dovajamo našemu organizmu. UREJENO PREHRANJEVANJE JE OSNOVA VSAKEGA PROGRAMA Nekateri domnevajo, da ob uporabi velikega števila prehranskih dodatkov ni potrebno paziti na osnove prehranjevanja..

PREDNOSTI IN KORISTI EPA/DHA PREDNOSTI IN KORISTI EPA/DHA

Rije olje vsebuje številne maščobne kisline, ki imajo vrsto pozitivnih lastnosti. V svetu športne prehrane in prehrane nasploh pa se najbolj uporabljata dve esencialni omega 3 maščobni kislini: EPA in DHA. Pojem esencialna kislina se nanaša na dejstvo, da telo teh maščobnih kislin ne proizvaja samo, zato jih moramo uživati preko prehranskih dodatkov oziroma hrane. EPA/DHA je zaradi svojih lastnosti koristen ne samo za trenirane športnike, ampak tudi za normalno populacijo. EPA/DHA se lahko shrani v fosfolipidno plast mašč..

KORISTNI NASVETI PRI UPORABI RAZLIČNIH DODATKOV KORISTNI NASVETI PRI UPORABI RAZLIČNIH DODATKOV

Vsak dodatek k prehrani služi svojemu namenu. Nekateri dodatki so bolj učinkoviti zjutraj, nekateri zvečer, drugi pred treningom… Včasih zna vladati zmeda že kdaj vzeti tiste najbolj osnovne dodatke, kaj šele potem pri specifičnih. Spodaj je napisan kratek povzetek kako vzeti določen dodatek in kdaj. WHEY ZA DOBRO JUTRO Takoj po vstajanju se priporoča beljakovinski napitek pred prvim »trdim« obrokom. Seveda pa jutranji whey ter nekaj sadja (npr. borovnice) lahko popolnoma zagotovi potrebam po zajtrku in po..

KAJ JESTI ZA ZAJTRK ZA BOLJŠO KONCENTRACIJO TER BOLJŠI TRENING ? KAJ JESTI ZA ZAJTRK ZA BOLJŠO KONCENTRACIJO TER BOLJŠI TRENING ?

Štiri nedavne študije kažejo, da je vnos večje količine beljakovin pri zajtrku vsak dan ena od najpametnejših prehranjevalnih navad, ki jo posameznik lahko sprejme. Z beljakovinami bogat zajtrk zmanjša lakoto do kosila, da visoko stopnjo sitosti in zadovoljstva, nižji vnos kalorij v času kosila in večerje ter hitrejši odzivni čas in boljše rezultate na kognitivnih testih Študija, objavljena v European Journal of Nutrition je pokazala, da med tremi obroki daje največ sitosti ravno tisti, ki je najbolj bogat z beljakovina..

Pet osnovnih dodatkov za vsakega fitneserja Pet osnovnih dodatkov za vsakega fitneserja

Dodatki so pri oblikovanju telesa zelo učinkovita zadeva. Njihov namen je na hiter in enostaven način v telo vnesti vsa potrebna hranila za rast mišic. Dodatki pomagajo telesu vzpostaviti anabolno stanje, ki je idealno za prirast mišične mase ali pa služijo za vzdrževanje vitalnosti organizma. Različni dodatki so učinkoviti na različnih področjih in ob različnem času. Vsak, ki si želi oblikovati telo pa se mora zavedati, da so nekateri dodatni ključni in zelo koristni pri izpolnjevanju dolgoročnih ciljev. Sp..

BCAA aminokisline BCAA aminokisline

BCAA aminokisline imajo sposobnost zamnjševanja mišičnih poškodb in pospešitev regeneracije po treningu, kar je pokazala tudi popolnoma nova raziskava v Journal of International Sports Nutrition.  Uporabili 2:1:1 razmerje BCAA – torej 2 dela Leucina, 1 del Izoleucina in 1 del Valina. Udeleženci so morali sedem dni zaužiti po 10 gramov vsako jutro in zvečer. Osmi dan so dobili dodatnih 10 gramov 1 uro pred treningom in dodatnih 10 gramov takoj po treningu. Trening je bil sestavljen iz 100 skokov in seskokov na klop. Ugotov..

Kako do idealnega proteinskega izdelka ? Kako do idealnega proteinskega izdelka ?

V svetu prehranskih dopolnil za športnike so proteinski praški na prvem mestu po zaželjenosti. Kar seveda ni čudno,saj vsak nadebudnež, ki začne vaditi z utežmi zelo hitro išče informacije, kateri proteinski izdelek mu bo omogočil najhitrejšo rast mišic. Že dolga leta velja, da so beljakovine sirotke na prvem mestu po »gradbeni moči« Pa vendar, ali je možno narediti še »močnejši« protein ? Seveda je, vendar je za to  treba narediti nekaj » korakov« . Kot prvo je smiselno  dodati  prosto&nbs..

Diskontna prodaja izdelkov

V želji po čim bolj prijazni ponudbi omogočamo DISKONTNO prodajo po principu količinskega nakupa določenih izdelkov. V primeru nakupa dveh istih izdelkov proizvajalca PEAK bomo vsakega kupca nagradili s 10% rabatom. V primeru nakupa treh istih izdelkovproizvajalca PEAK pa bomo vsakega kupca nagradili z 15% rabatom!

TRGOVINA P.E.
ProFitnes - Športni center Pristan
Koroška cesta 33
2000 MARIBOR

Kontaktirajte nas
Tel.:
02 / 250 81 63
E-mail:
velmark@amis.net
Skype kontakt:
marko.veleski
Facebook:
Postanite naš prijatelj
Facebook